Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-23 18:17:12
Jo va cia tai palaikau - pasitiketi vyriausybe negalima, kaip ir kitais zmonem :)
Daug ko valstybe zadejo ir sviesu rytoju ir po buta kiekvienam ir kad pinigu duos visiems, ir kad musu seneliai gales prie juros atostogauti po menesi ir gydimas bus nemokamas....
Xujnia visa tai, buhalterija ne buhalterija, bet jei seimoje nera pinigu tai ir sedi nevalge ir galvoji kaip cia issivinioti. O ne varai duoti i teisma zmonos/vyro kad tas per mazai pinigu i seima atnesa (zinoma paburnoti gali, bet ar nuo to daugiau pinigu bus?). Tiesa, reikia nepamirsti, kad musu valstybe, tai nera tas patikimas siemos narys, kuris visa gauta alga atnesa i seima, dalis jos buna prasvenciama su draugeliais dar iki gryzimo namo :)

T:)