Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-23 12:11:19
Negaliu nesutikti. Padidintai ariama buvo tik nėštumo metu.

Nežinau ar turi vaikų ar ne. Bet tas pasakymas "nieko neveikdama" aš manau
ir turėtų baigti diskusiją.
Mano toks amžius, kai visi pažįstami aplinkui (beje ir aš pašs) dabar
apsivaikavo/vaikuojasi. Ir matydamas visą buitį ir įdedamas pastangas - aš
tikrai mieliau eičiau į darbą.

Tad tų aktyvistų dar vienas skiriamasis bruožas yra tai, kad jie nebumbum
apie vaikų auginimą.