Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: CodeC
Data: 2010-04-27 16:20:52
On 04/22/2010 06:21 PM, Jonas Sergejenka wrote:

> Demagogija neužsiimsiu, aš savo požiūrį į TEISINGĄ tavo (ar tavo žmonos) triūso įvertinimą jau paskelbiau. 3 mėnesius fiktyviai padirbėti su didesne popierine alga ir išplautų pingigų grąžinimu dyrikui atgal į rankas grynais - nixhuja neparodo to "triūso" masto, už kurį reikėtų 2 metus mums visiems bašliuoti iš savų kišenių.

> [...]

labai prasei pateikti asmeniniu pavyzdziu. tai va apie mano zmona:
tris paskutinius menesius pries iseinant gimdyti, gavo papildomo darbo.
praktiskai net nieks neklause ar apsiims ar ne, tiesiog nebuvo kas
daugiau ji daryt. uz tai gavo papildomu pajamu. tai tikrai nebuvo pacios
iniciatyva, beje nelabai ir norejo apsiimti. ir darbas buvo tikrai ne
kava gurksnoti.
ir klausytis poto kalbu kad va tu 'pacuke' susikelei alga, nes juk visos
susikele, kad tu juk isvis nedirbai, nes nescia juk buvai...
kad tai butu tik keliu kvailu oziu valdzioj nuomone. taciau taip galvoja
labai daug paprastu zmoniu. jiems visos mamos padarytos (specialiai)
tautos priesais.
gerai kazkas cia rase - skaldyk ir valdyk. pensininkai mamas, mamos
pensininkus, dar ligoniai su bedarbiais prisijungia - visi silpniausi
pjaunasi, o tikri vagys rankom trina ir dar zvengia is viso sito teatro.