Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: zukauskas
Data: 2010-04-26 13:52:23
klausykit , algu pasidinimai yra akivaizdziai matomi ir nereikia cia
ekspertu buti. Paima - paziuri praeiti ir jeigu nesi superasas ir anksciau
neuzdirbdavai tokiu saibu tai is karto ant kilimelio kvieciamas ir rasomi
pasiaiskinimai, jeigu jie nepatinka ( o dazniausiai nepatinka ) esi
kvieciamas i prokuratura ir ten irodineji kad esi ne vagis. Ir ne viena-
kita mama buvo tampoma po prokuraturas o simtai ju. Vien is mano pazystamu
keli ejo ant kilimo. Tai jeigu tikrai 'apsivoge' tai tegul ir atsako, o
jeigu nesugeba irodyti tai kokio bybio atimineja vtyxaria ?