Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-22 16:35:33
Apie LEO, Mažeikius ir kitus purvynus nediskutuokim, į politiką nusivažiuosim.
Taip, bardako pas mus valstybėje SOČIAI, bet tai niekada nebuvo ir nebus net menkiausia priežastimi tą bardaką dar labiau didinti. Paraidžiui vadovautis įstatymu, kuris leidžia asmenims piktnaudžiauti ir gauti nepelnytą naudą iš savo pačių (o kad ir iš svetimos) visuomenės - žema, ir tai nėra nei etiška nei teisinga, nors galbūt ir "teisėta". O piktnaudžiavimą galima iki sukčiavimo pritempti, kas buvo jau parodyta (nors ir apskųsta bei berods panaikinta - kalbu apie Šilutę).

Dėl nesumažėjusio gimstamumo - žinai, aš turiu [dar vieną] labai aštrią nuomonę šiuo atžvilgiu. Obuolys nuo obels netoli rieda. Jei mamytė lengva ranka "legaliai sukčiauja", aš netvirtinčiau, kad vaikai tikrai tikrai bus išauklėti patriotizmo ir doros atmosferoje. Ir jie arba emigruos (ačiū jiems), arba liks ir toliau vogti - t.y. tęsti darbus, kuriuos pavyzdingai pradėjo tėvai.

Šovinizmu manęs prašom nekaltinti. :)

Aš tavo kovos su malūnais niekada nesmerkiau, bet, žiūriu, vertybių skalė kiekvienam yra sava. Žolytę gini, visuomenės - ne.
Aš toli gražu irgi nešventas, ir akmenų tuomkart nemėtysiu. Šiaip, švelniai žvyriuku, žvyriuku.

J.