Tema: Re: Aktyvi mam sambrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-27 14:20:24
Na, dar ir teoriniai paskaiiavimai, kaip keitsi mok/imok santykis 2007-2009 metais.
A tuos skaiiavimus su skaitliukais padariau tiems, kurie tvirtina, kad "argi ia labai daug tos mamyts gauna...", bei "argi daug tos mamyts pasididino algas..."

2007m. mokos 850mln, 2008 mokos - 1050mln. t.y., padidjo 200mln. (tarkim, visi susikl algas);
2007m. imokos 940mln; 2008m imokos 1685mln (padidjo 740mln.)
Analogikai su 2009m., tik tiek, kad mokos jau beveik nedidjo, o imokos - dar labiau mosteljo auktyn.

Taigi, nesikartosiu, ir taip daug visko prirainjau. Taiau sekantis mano oponentas galt atverti savo kortas, ir visiem mums atvirai pasakyti:

"Mano mon nuskriaud, iki ntumo 2009 metais jos popierin alga buvo 1500Lt. Prie pat ntum pakilo pareigose, ir jos popierin alga pakilo [tarkim] 2000Lt. Su tokia alga ir dirbo tuos 6-7 mn. iki pat gimdymo. iemet ji turjo gauti (tarkim) 1300Lt paalp, bet valdia naglai sumaino iki 1170Lt. Padkit, neturim u k gyventi."

inoma, vietoj 1500 ir 2000 reikia rayti TIKRUS skaiius (pvz, atitinkamai 800Lt ir 3000Lt).

J.