Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-23 09:06:15
> Čia tiesiog niekas negalėjo "atsispirti" pagundai, nes jei atsispirsi - nu
> tai juk loxas liksi, ne kitaip?

Bet a jauti, kad tų neatsispyrusių (nepažeidžiant įstatymo) yra labai
nedidelis procentas? Pažeidžiant įstatymą yra apskritai vienetai.

> Reikia, reikia pjauti visiems tiems pacukams a.k.a. "karjeristams" per
> nervus. Ir dar ypač tiems, kurie kelia bangas stiliuje
> "nutaigiVaikusLietuvaiAuginu!". Ir iškart po tų žodžių, dar "Laikas
> emigruoti!".

Kas įdomiausia - nepriklausom nei karjeristams, nei emigrantams, nei
LietuvaiAuginantiems. Auginame sau. O $$$ reikalingi tam, kad auginimo
laikotarpyje nebūtų nepritekliaus (t.y. kad nesikeistų gyvenimo kokybė prieš
ir po gimdymo), kuris atsirado dėl neteisingų pažadų.

> Kai prisirpsit būti lojalūs SAVO TAUTAI, tada ir pašnekėsim kaip su
> žmonėmis. O tam kartui - valkiokitės po teismus, mokėkit šimtus tūkstančių
> gudriems advokatams, išsimušinėkit neegzistuojančius pinigus iš kitų -
> valio jums. Bet mano smegeninėje jums kartelė jau paskirta.

Kažką čia jau spangsti.
Prasta matomai smegeninė...