Tema: Re: Aktyviø mamø sambûrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-28 18:13:24
manau tau reikia prasyti dar viena posta su dar karta atnujintais skaiciavimais, bo imeciau siek tiek papidlomos statistikos :)))) Geriausia butu darytis iskarto exceliuke analize :)
Beje, del to pasiskirstymo, neuzmirskite, kad buvo ismokos lubos, kiek pamenu buvo max 7 su trupuciu tukstancio daugiausiai, ir is to man regis reiktu perskaiciuoti i kompensuojamus procentus pagal tai kiek tuo metu buvo kompnesuojama. Taip, kad mamyte uzdirbanti 10 klt, ir mokanti imokas sodari nuo visos sumos, gali pretenduoti tik i 7 klt * 85-100 proc. :)
Ir kas idomiausia, kad per zinias ar spaudoje ne viena karta girdziu rimtai aiskinant, kad va nustatem itarimu ir dabar negales pasisavinti po 10 ar daugiau tukst.lt per menesi ismoku. Nu negalejo tiek gauti ir dabar negali, o jei kvaila buvo ir didinosi daugiau nei yra lubos, tai ar cia blogai :)))

T:)