Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-26 19:06:32
Jonai, dar i tavo skaiciavimus del padidinimu ir deficitu :) Yra vienas dar argumantas i kuri neatsizvelgeme :) Pamirsome, kad noredamos pasikelti ismokas, jos turejo sumoketi daugiau imoku. Jei tarkime nuo 800 pakilo iki 1500 popierine alga, tai ji sumokejo papildomai i sodra 280 lt ir i vmi apie 105. Grubiai sakant papildomu mokesciu  i valstybes biudzeta apie 400 lt., uz minimum tris menesius butu apie 1200 lt :) Nekazkas, bet kazkada sia suma buvo sumazintas sodros ir valstybes biudzetu deficitas, arba kitaip tariant viena menesi pasalpos apsimokejo pacios  :)

T:)