Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-23 18:25:29
Jonai, neziurek kad sodros biudzetas yra atskiras, tai tik mitas. Jis visada buvu ir dar artimiausiau metu bus tas pats valstybes biudzetas, tik kad kita eilute (kisene kita).
O siaip as tai nelabai sugalvoju teisingesnio budo, kaip draudimas tokia forma. Gal net butu galima daryti, kad mokama fiksuota suma visiem nepriklausomai nuo pajamu (tik kaip sudeti pakankamus saugiklius visokiems pijokeliaisi, kuriu pajamos is vaiku pasalpu). Imho sistema nera bloga, tik va tas buves skaiciavimas su 3 menesiais, buvo didziausia nesamone kuria buvo galima sugalvoti ir uz kuria dabar mes mokame. Butu galima kiekvienam seimunui prabalsavusiam ir projekta parengusiems po ieskini pateikti (bent jau pasvajoti apie tai galima) :)
Del dieduku ar viengungiu kurie tipo neturi ir netures vaiku  - jie turetu moketi dar didesnes imokas, nes kitos seimos turi uzauginti dar daugiau vaiku, kad butu kas juos islaikytu. Arba galima papildoma imoka laikyti kaip papildoma kaupima pensijai. Neveltui kitur buvo/yra "senberniu/senmergiu" papildomas mokesti :)

T:)