Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-22 12:36:18
O tos, kur nepyzdino - irgi nuskriaustos? Tai tik tokias ir palaikyčiau.
Savo poziciją esu išreiškęs jau seniau. Galime mes (likusi visuomenės dalis) mokėti joms kad ir 2-3 metus algą, atitinkančią kad ir 100% vidutinės algos už 12 mėn. laikotarpį, kuris baigiasi priešpaskutinį mėn iki pastojimo.

Be abejo, norėtųsi dar įterpti kokį nors abiejų vaikelio tėvų IQ vidurkio koeficientą tų algų skaičiavimui, bet čia jau pasireiškia mano asmeninės ciniškos ambicijos, tad tarkim, kad toks koeficientas nėra geras (vertinant visos visuomenės atžvilgiu).
J.