Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-21 17:04:47
Ne, sorry KEdai, mano pozicija tokia:

1. Mamytės pyzdina iš Sodros, t.y., elgesi neteisingai mano atžvilgiu (nors deja daugeliu atveju tai yra "teisėta");
2. Net viešoje vietoje yra ginama teisė į privatų gyvenimą;
3. Prokuroras turi turėti teisę LAIKINAI uždrausti liudininkams/liudytojams skleisti ikiteisminio tyrimo medžiagą, ir tai nelaikytina jokių Konstitucinių teisių suvaržymu.

J.