Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-23 12:56:24
Su viskuom (čia normaliai be jokios ironijos) sutinku, ką parašei.
Be abejo tai yra nepriimtina.

Bet Tavo paminėtas pavyzdys su seifu yra toks gal kiek.. va apie akivaizdų
vogimą. Tai nėra gerai. Bet kas vyko su mamomis.. tai nebuvo vagystė. Buvo
maždaug taip: "aš galiu dirbti ilgai, antrą pamainą, savaitgaliais ir t.t.
ir vualia - aš už tai gaunu naudą (geresnę motinystės pašalpą)". Taip.. tai
bus pasinaudojimas padėtimi. Tačiau jokiais būdais ne vagystė iš kažkieno
per žioplumą praviro seifo. Ir taip pasielgęs žmogus jokiais būdais
neprivalo (gali, bet neprivalo) jaustis kažkaip morališkai kaltu.

Buvo diskusija kažkada omnitel.economics apie utopiją, utopinę valstybę,
apie tai ar įmanoma, kad visi gyventų gerai ir t.t. Ir buvo prieita išvados,
kad - ne. (na nebent diktatūros, socializmai ir t.t. kur viskas paskirstoma
po lygiai; bet ir tai, dėl žmonių skirtingumo, vieni jausis gerai, kiti
blogai gaudami vienodai).

Tai ir dabar panaši situacija: kodėl turiu jaustis blogai, jei aš galiu
pasiimti antrą pamainą ir dirbti už 2, o kaimynas (na ar seifo draugas) -
negali.