Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-04-23 15:36:40
čia prisiminiau vieną istoriją su Sekundės banku dar, kai vienas pilietis
labai piktinosi ir rėkė, kad valdžia turi jam kompensuoti nuostolius. Tada
kitas pilietis paklausė, syk jau turim su tavim dalintis tavo nuostolius, ar
tu ruošeisi su mumis pasidalinti savo pelnu gavus tas žadėtas palūkanas. Nu
ir kaip ir tema tapo išsemta....