Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-23 12:02:14
Nesu stiprus ekonomikoje, bet nepulčiau lyginti 83Mln su 1,4mlrd tiesiogiai.
Be abejo tie skaičiai skiriasi.
Bet įvertinus N+1 dalyką:
- padidėjęs gimstamumas (ko realiai ir buvo siekiama)
- daugiau darbo vietų
- daugiau mokesčių surinkta
- daugiau produktų pagaminta
- ir t.t.
Tai .. išreiškus dar K+1 mano nepaminėtą dalyką paaiškėtų, kad tas skirtumas
yra ženkliai mažesnis. Ir tada jau galima spekuliuoti, kad va tas skirtumas
atsirado dėl kelių mamų. Net ir tai būtų neteisinga. Teisinga būtų sakyti:
tai yra investicijos į ateitį (ko būtent ir buvo siekiama) KAINA.

Tai galima ginčytis, kad ta KAINA yra per didelė (ypač tai, kad sutapo su
recesija). Sutinku.. populistų sprendimas matomai buvo ne iki galo
apgalvotas.

Bet sprendimas buvo priimtas ir niefig jį laužyti ir atiminėti $$$.