Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-23 09:12:16
> nu. Aš irgi nieko nesakyčiau. Bet kai pradeda kelt bangas ir ieškot
> "teisybės" tai jau nu ką aš žinau. Asmeniškai pažystu mamytę, kuri
> nepilnai

Nu ble pavarai vis tiek.
Išleidžia įstatymą, žmogus susiplanuoja pagal tą įstatymą gyvenimą (nemažina
išlaidų, įsipareigojimų ir t.t.), eina/aria/dirba, nes žino, kad už tai bus
atlyginta. Pist įstatymą panaikina. Žmogus atidavęs pusę metų grynam darbui
tai pačiai valstybei lieka ant ledo.

Ir tai vadini bangų kėlimu?

> metų vaiką paliko pasaugot seneliams ir išpizdino pasižmonėt už balos. Už
> "uždirbtas" babkės, kurių iš Sodros gauna taip 2x daugiau nei gaudavo
> algos.

Na tai ir aiškink tai pažįstamai, kaip reikia gyventi. Visi mes turime po
vieną pažįstamą politiką, vagį, tolimų reisų vairuotoją, mamytę, greičio
viršytoją, pardavėją ir t.t. Na ir kas? BET TAI NEREIŠKIA, kad visi yra
vagys, greičio viršytojai, idiotai, nes Tu pažįsti tokią vieną.