Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-27 11:26:27
T:), aš suprantu, kad padidėja įmokos, kad ir už 3 mėn, kad ir nedaug. Tačiau aš juk "išmokas" dalinu mamytėms tik tas, iš kurių jau atėmiau "padidėjusias" įmokas.
Pagal auditą - 2009m. maždaug 914mln įmokų, ir apie 2270 mln. išmokų (ligos ir motinystės). Įmokos didėjo tiek 2008 metais, tiek 2009. Tačiau tas didėjimas, palyginus su išmokų didėjimu, absoliučiai juokingas.

2008 metais ligos ir motinystės įmokų/išmokų deficitas - 638mln., 2009 metų I pusmetį - 679mln (per visus 2009 metus - 1358mln.)

J.