Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-04-23 23:51:46
KEdai ble, tai kas ta valstybė? Gi MES esam valstybė, aš, tu, bullka, Jonas,
Codec'as ir kiti. Tai tuo pačiu ir mus duos į teismą tos mamytės - tuo pačiu
ir pačios save. Jauti ant kiek absurdas? Čia gi tas pats kaip tėvas pažada
vaikui dviratį, paskui kas nors atsitinka - netenka darbo, nenumatytos
išlaidos ar dar kas - ir vaikas jį paduoda į teismą. Normaliai, jo?

Žinai, gerai vienas draugas sakė. Patriotų nėra Lietuvoje, savo tėvynės
patriotų. Visi gatavi nors ir nučiulpt už lyšną litą ar didesnę nuolaidą....
Tai vat taip ir gyvenam.... :(