Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-22 12:31:31
1. Gal prisimenu, gal neprisimenu, jaunas dar buvau, kai Ruso su so-butylnikais plepėdavo pakampėmis.

2. Na, ir kas tame, ką anksčiau rašiau, prieštarauja tam, ką dabar rašiau? Taip, teisė - ginama. Taip, tas gynimas nepasireiškia absoliučiai. Viskas tvarkoje, viskam savo ribos. Užvakar rašiau tai, kad privatus gyvenimas nėra absoliučiai ginamas, kai esi viešoje vietoje, šiandien parašiau tą patį - privatus gyvenimas tam tikra apimtimi ginamas IR esant viešoje vietoje. Aš čia į tavo "absoliutizmą" replikuoju, tu niekada aptakiai nereiški savo pozicijos, jei jau balta - tai #FFFFFF, jeigu juoda - #000000.

3. Jei tas jo pasakojimas gali pakenkti bylai teisingai išspręsti, aš sutinku su tokiais suvaržymais. Nieko pas mus absoliutaus nėra ir neturi būti, neklaidžiojam geriau po anarchiją ar "liberalybę". Teisių-pareigų vienovė nėra blogas daiktas visuomenėje su daugiau nei 1 nariu, ir valstybinis reguliavimas tam tikrose visuomenės gyvenimo sferose yra būtinas.

J.