Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-23 17:35:56
Daug skaiciuoji, ir nelabai noriu jau siandiena gylintis i tai, bet is principo sutinku su paskutiniu teiginiu - didindami kompensuojamu pajamu procenta ir ilgindami mokejimo trukme papildomai nesurinkdami daugiau imoku garantuotai turesime minusa :) Mases tvarumo desnis galioja ir pinigams. Todel skaiciai skaiciais, bet tie kas is tiesu dirbo ir "pasididino" keliais simatis lt (tarkime isismokejo premijas ar issibalino atlyginima) px., nekreipiu i juos demesio ir net palaikau. Tie kas realiai nedirbo (ir greiciausiai ir nesiruosia dirbti) tuos reiktu trumpinti, kaip ir tuos kurie nuo 800 uzsikele iki max. tuos reiktu pakratyti. Nx bezdelnikus islaikyti. O labaiusiai trumpiniti reikia kas sugalvojo toki istatyma, kas ji praleido, kas prieme ir nekontroliavo jo vykdimo. Nebuvai kada i sodra nuejes pasiklausti apie motinystes pasalpos skaiciavima pries 2-5 metus? Pacios inspektores uzsimindavo apie tokia galimybe :)
Ir dar karta pasikartosiu tai yra draudimas, salys sutiko, kad uz papildoma imoka as pretenduoju gauti didesne ismoka ivykus draudiminiui ivykiui. O kaip zinia jis gali ivykti gali ir ne, rizikuoja abi puses :)

T:)