Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-23 13:14:18
Įmokos pensijai nebuvo "neadekvačiai" sustyguotos, (tikiuosi). Ten programoje bug'o nėra.
O jei ir yra - aš nesielgiu kaip nors specialiai, kad sumažinčiau savo mokestinę naštą ir pasididinčiau savo būsimą gaunamą "naudą". Realiai - tai net tokios pačios grąžos nesitikiu, ką jau ten apie naudą šnekėti.
Taigi, nusižengiama yra machinuojant, o ne tekant laisva eiga.

Ir išvis, visas šis sambrūzdis, (jei žiūrėti iš "nekaltųjų mamyčių" pozicijos), turi atrodyti taip:

1) Buvo gūdūs laikai, auginantiems vaikus buvo špyga. Visi gyveno ne mažiau laimingi, nei šiais laikais.
2) Atvarė kažkokie nemąstantys diedai, atsuko auksinio vandenėlio kraną.
3) Liaudis prisipirko cisternų, kad galėtų ten kaupti savo tą auksinį vandenėlį.
4) Diedams akys atsivėrė, ir nusprendė tą kranelį užsukti
5) Liaudis nori paduoti antrus diedus į teismą, kad: a) užsuko srovę; ir b) kad liaudis pati kvaila prisipirko cisternų.

Cisternos mano detalizacijoje reiškia "pasididino algas, ir padenginėjo iš savo kišenės direktoriams nuostolius".
Analogiškai tiems, kurie elgėsi "tipo sąžiningai" - t.y., neįnešė savų pinigų į "algos padidinimo biudžetą", cisternų pirkimas reiškia "arė nėštumo laikotarpiu nuo 7 iki 21 val, nors kai buvo nenėščia, tai kavytę gerdavo nuo 8.30 iki 17.30".

Dabar susidėliojam viską į vietas.
1. Ar kranelio atsukimas ir vėliau jo dalinis užsukimas pažeidinėja kažkieno kažkokius teisėtus lūkesčius?
2. Ar valstybė turi padengti GODUOLIŲ nepamatuotus veiksmus prisiperkant jau nebereikalingų cisternų (ir tuo pačiu išpučiant cisternų prekybos burbulą - kas skaudžiai kalė žemdirbiams per kupras, ir dėl to pakilo daržovių kainos visai tautai)?

J.