Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-23 14:09:38
O tie, kurie buvo realiai išpisti dėl kažkieno neapgalvotų veiksmų - jie neprivalo juk mylėti tų, kurie pasielgė nesąžiningai, nors galbūt ir teisėtai?
Vat ir nemylėsim.
O jei tai nieko nekeičia - sėkmės gyvenant bendrame chaose pavadinimu "valstybė" (nes jei pavadintum kaip nors mažiau neutraliai, tai noras skriausti kitus būtų mažesnis - psichologai tą žino).

Nepagautas - ne vagis.