Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-26 17:41:41
Na savo skaičių atskleidinėti nenoriu (vis tik tai žmonos atlyginimas ir tai
jos asmeninis reikalas; bei nesu newsuose anonimas.. žino nemažai mane ir
mano šeimą).

Aš nesakau, kad su viena ar kita suma išgyventi būtų neįmanoma. Realiai ir
su mano vargana alga mes pilnai tuos 2 metus išgyventume. Pasispausti be
abejo tektų.

Bet neabejoju, kad yra krūvos šeimų, kurioms įvykę sumažinimai žymiai
skaudžiau atsiliepė. Ir reikia nepamiršti, kad taip pat nuo šių metų
nebeduoda 97,5Lt/mėn. už vaiką. Tai žiūrim ką turim: sumažina lubas, atima
mėn. išmoką už vaiką, 10% sumažina pačią pašalpą.... Ir visa tai padaro
prieš tai prižadėję visai kitokias sumas. Kaip čia gerai parašė: užstatė
vaiką ir paliko be alimentų. Tai va dėl tų alimentų mes ir bandome tartis su
valstybe.