Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-23 18:02:19
Bulka, rašiau gi, 2 vaikus baigiu iki pilnametystės užauginti. Ir skystablauzdžiai nebuvom.
Aš žinau, ką reiškia auginti vaikus. Tik man atrodo šiuolaikinis madingas jaunimas - nežino. Nes jei namo nepasistatys - tai vaikai jau tikriausiai nepilnaverčiais invalidais užaugs? O namą aišku reikia statyti iš svetimų $$.

Auga šeimos poreikiai - vyras eina ieškoti, kur daugiau uždirbti, įdėti pastangų. O jūsų atveju pastangos matosi tik mokėjime susiorganizuoti sau jaukų gerbūvį kitų sąskaita, patys ant kojų bijot atsistoti, bet jokių sušiktų pašalpinių fondų.

Kai išmoksit kopti į kalnus, o ne nuo jų slidinėti - tada ir galėsit didžiuotis, kad sugebat kažką gero nuveikti visų labui, o ne tik tiek, kad sugebat iš kitų gėrio pasiimti sau naudos.

Teisė į teismą.. Na na.. prasideda. :)