Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-23 12:11:16
Taip, tu teisus.
Tu tikrai nesi stiprus ekonomikoje.

Spekuliacijas "AuginameVaikusLietuvai" - prašom palikti sau. Taigi deklaruojat, kad vaikus auginat sau.
Čia tokio lygio paistalai, kaip ir motyvas kastruoti katiną - "kad nesipeštų su kitais katinais - t.y., kad nebūtų sužalotas".

O man tos "investicijos", kurios kala per kišenę jau dabar, bet neduoda jokių garantijų - kaip ir sakiau, tai tik padidinta tikimybė dar vieną krūvą eilinių sukčių užauginti Lietuvai. Atleisk, kad aš toks kategoriškas, nenoriu nieko įžeisti, mąstau abstrakčiai.
Pririši vaikus, kad neemigruotų, ir jie įsipareigoja ateity man mokėti pensiją, tarkim 2-3x nuo dabartinės mano algos į rankas?

Na, bet bent jau baigėm diskutuoti poteme "nedaug prisirašiusių". Teisingai supratau? :)

J.