Tema: Re: Aktyvių mamų sambūrio (AMS) iniciatyva duoti LR teisman?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-04-26 09:09:16
Rašiau jau - mano paties vaikai jau nemaži, žinau, ką reiškia juos auginti atsakingai.
Prie žodžių nesikabinėk - nes "nieko neveikdama" čia panaudota "darbo santykių" kontekste.

Imam dvi mamas:
1) negauna axujennos pašalpos ir augina 1-2 vaikus;
2) gauna pašalpą ir augina 1-2 vaikus.

Jei gaunančias NEPELNYTAS pašalpas mamas, anot tavęs, reikia gerbti, tai ką reikia daryti su tom, kurios negauna?

J.