Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-22 08:54:31
Kestas. rašė:

> Laus duris, kai salia/uz ju stoves savininkas mojuodamas dokumentais ir
> sakys "negalima", plius koks operatorius kypsas? Bliamba i zinoma pilstuko
> taska nesugeba ieiti jei bobute nenori isileisti/nenuleido i kanalziacija
> produkcijos, o cia...

Savininkė mojavo dokumentais savo virtuvėje ir tai nieko nereiškė;
sulaikė, išsivežė...
Sakau: jei teisė būti bute policijos akimis apsprendžiama tik tuo, kas
jame yra ar turi raktus, tai duris išlaužti galima bet kada ir vėl
savininkę išsiveš iš jos virtuvės, mojuojančią dokumentais...
Arba bent jau tikrai surašys ATPK 188.
Kitas apsketas yra tas, kad patys policininkai durų nelauštų, tačiau aš
nerandu priežasčių, kodėl jie turėtų trukdyti tai daryti asmeniui, kuris
turi nuomos sutartį (ir teisę patekti į patalpas), yra teisėtas patalpų
valdytojas?