Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-20 23:20:53
Tai jis ir surashys teisetai. Isivaizduoju jau situacija. Diedukas sako -
"Jie atejo i mano nuomojama chata ir pavoge nuo sienos paveiksla". Ash
sakau - "Nevogiau, ateinant i buta dalyvavo antstolis, kuris surashe akta,
kas kabejo ant sienu ir jas nufotkino". Dieduko argumentas - tai nieko
neirodo, nes antstolis tai padare neteisetai - ash jam neleidau patekt i
buta. Mane cia tankiai kaltina, kad rasau be argumentu. Cia irgi neturiu
noro veltis i diskusija ir argumentuoti, bet 99,9%  isitikines, kad zinau
teisejo reakcija i tokius pareiskimus ar bent jau kieno naudai ta reakcija
butu.