Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-19 21:33:51
Linas Petkevičius rašė:

> Tai ir mano versija pasidaro logiska ir itikinama?

Nelogiška.

> Pririshu prie savo kojiniu plyta ir imetu jas i tavo balkona. Tada
> skambinu 112, kvieciu policija ir reikalauju mane ileisti vidun, nes ash
> ten gyvenu - garbe zodis.

Jei nuomininko niekas neiškraustė teismo keliu (ne jo kojinės ir ne jo
daiktai įrodo teisę ten būti), o policija žino (dar ir įrodymų turi),
kad jis yra nuomininkas ir tai įrodo jo teisę ten būti/patekti, tai kuo
čia plytos ir kojinės, garbės žodis?

> Atsibodo sferiniai arkliai vakume. Kokios realios sankcijos tavo nuomone
> iskrauscius nuomininka su zodine sutartimi, kuris i menesi mokejo 450
> Lt, nepanaudojus fizinio ir psichologinio smurto?

Kaip realu, tavo nuomone, kad jis išlauž duris ir ten vėl atsikraustys?
Ką sakai, koks dar įsilaužimas, koks dar smurtas?, jis  -- nuomininkas.
Ups, tikrai nepanaudojai smurto?