Tema: Re: Inamis
Autorius: Fwd
Data: 2009-12-21 15:45:27
Siaubas :) Įsivaizduok kitokią situaciją. Pas tave į namus veržiasi piktasis pilietis X. Daužo duris, sako įleisk mane į mano namus!! Jis mano turintis teisę ten gyventi. Jis mano, kad tokios teisės neturi tu. Durų atidarymo tarnyba tikrai nieko nedarys, jeigu tu būsi namuose, ir/ar pateiksi nuosavybės dokumentus. Netgi jei ir nebūsi, vis tiek jie neturi teisės atidarinėti bet kokių durų.
Anyway, pilietis X vis dar veržiasi pas tave. Ką darai, ir ką manai darytų policija, atvažiavusi į vietą?