Tema: Re: Inamis
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-19 14:59:22
Antstolis šiuo atveju veiks ne pagal kažkokį vykdomąjį raštą, o tik atliks mokamą paslaugą, todėl ir fiksuos tai, ką jo
paprašys - o paprašys viso labo užfiksuoti, kad iš išneštų daiktų nėra nieko pavogta. Bet kuriuo atveju, esmė yra ta,
kad reikia situaciją apsukti taip, jog į teismą turėtų eiti diedas, o ne boba. O kad jis neis, tai net ir man aišku.

Beje, su dovanojimu iš tiesų įdomi mintis (nors teoriškai su nauju savininku argi nuomos santykiai neturi išlikti)?