Tema: Re: Inamis
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-20 19:30:02
Taip, Lovatiesė jau ir Kedžio bylą išsprendė.

Aš tiesiog imu tą informaciją, kuri pateikta, ir man įdomu, kokie būtų legalūs / pusiau legalūs / beveik nelegalūs
veiksmai norint nutraukti nuostolius. Įdomu, nes ateityje gali būti aktualu. Todėl ir imu ekstremalų variantą ir
nesigilinu į tuos variantus, kad, galbūt, diedas sumokėjo grynais už tris metus į priekį, o boba bando prasukt aferą.