Tema: Re: Inamis
Autorius: Cube
Data: 2009-12-19 19:52:24
Linas Petkevičius wrote:
> Formuluoju klausima kitaip. Isnuomavau patalpas, nuomininkas dingo ir niekur
> nerandu Ish buto smirda shudais. Patekti i buta galiu tik su teismo
> sprendimu?

Patekti tu gali ivairiausiais budais, net nereikia tokiu istoriju, gi
galima elementariausiai - su nuomininku atsisedom ir graziai viska
issiaiskinom, jis sutiko issikraustyti graziuoju, o manes paprase padeti
isgabenti jo daiktus. As, kaip jis ir prase, graziai isgabenau ir
pridaviau saugoti - visai neismeciau, o nuomininkas pats isejo. Bet
dabar persigalvojo ir pradejo mane nebutais dalykais kaltinti.
Tokiu atveju viskas atsiremia i irodinejima - jei nebus jokiu irodymu,
kad prievarta pries jo valia ismetei, tada viskas ok. Bet jeigu bus -
tada blogai, tu ten teisme pasakosi, kad nuomininkas dingo ir tu niekur
nerasdamas iejai, o jis pateiks irasyta pokalbi, kur tu dar vakar jam
skambinai ir reikalavai issinesdinti.