Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-20 12:02:25

> Tai dėl ATPK jie tikrai nesprendžia?

Ne del visu straipsniu. Del 188 jie nesprendzia. Ar manai, kad eilinis
policininkas gali ateiti ir patikrinti mano namo statybos leidima, o
nusprendes, kad jis negalioja - nugriauti?

>Tai ko tą savininkę vežėsi į nuovadą dėl įspėjimo dėl „savivaliavimo“?

Gali apklausti ir supazindinti su atsakomybe.

> Jie ir nekraustys, tik pareikalaus netrukdyti nuomininkui ten įeiti,
> turbūt niekaip neįpareigojančiai pareikalaus duoti raktus.

Shita vieta labai jau gasdina.

> Raktų nedavus, jie ramiai stovės ir žiūrės kaip nuomininkas išsikvietęs
> durų atidarymo tarnybą, pateks į vidų.

Ramiai ziures kaip gadinamas mano turtas? Ish kur tu istraukei, kad
policininkas zino, jog tai nuomininkas? Dieduko zodziai? O kitoje puseje
mano zodziai. Tai policininkas stoves ramiai ir ziures kaip ash ginu savo
nuosavybe?