Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-21 16:46:54
Fwd rašė:

> Kodėl tu manai, kad ją išvežė?? Supakavo, uždėjo antrankius, įgrūdo į busiką ir nuvežė?

Aš juk prašiau, perskaityk tą suknistą Lavaste straipsnį, tada galėsim
diskutuoti! :-)
(*sulaikė*, *išvežė*, pirmą kartą tik įspėjo, tačiau turėjo teisę
surašyti ATPK 188, nors ne tai yra svarbiausia, o TAI, kad tai visiškai
paneigia tavo teisginį kas jiems (policijai) yra akivaizdu/matoma ir į
ką jie gilinasi; jie gilinasi į teisę ir faktus. O faktą, kad jis yra
nuomininkas jie žino.

> Kaip jie gali tą žinoti??
> Aš ateinu prie tavo durų, iškviečiu policiją ir sakau, kad turiu teisę patekti vidun.

Pagrįsk, parodyk sutartį.