Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-20 23:11:23
Antstolis - liudininkas, kurio surasytas aktas yra oficialus dokumentas.
Sutiksiu tave gatveje ir sakysiu - einam isgert į mano nauja chata.
Nueinam - prigeriam. Po kiek laiko paaiskeja, kad chata ne mano, o ash i ja
patekau pavoges raktus. Tu galesi eiti i teisma ir liudyti - kaip iejai i
buta, kokie ten buvo baldai, kaip viskas ten atrode ir pan. Manai tavo
irodymai bus laikomi niekiniais?