Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-20 00:26:24
Beje - perskaiciau teisininko komentarus. Pirmas ispudis - ryzos kumeles
sapnas arba zurnalisto interpretacijos. Ash jau didesnis teisininkas.

"Nesudarė su nuomininku sutarties" - briedas.
"pasakiusi, kad bute rado nepažįstamą žmogų" - cia man tiknka taip kalbeti,
o ne teisininkui. Pasiulymas aiskinti, kad nuomiinko nepazistu. Nu nu...

Paaiskinimas, kad ileides pasisildyti zmogu ji gali iskraustyt tik per
teisma - irgi neblogas.