Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-21 00:52:15
Linas Petkevičius rašė:
> Nu tai ir sakau, vienas teigia "teisme tai nebus irodymas", kitas teigia
> "nenaudinga, nes teisme bus panaudota pries nuomininka". Pasakyk, kad
> nematai priesingu nuomoniu ir ramiai pasitrauksiu ish shios diskusijos
> sakos.

Matau, bet aš „atsargus“, abejojantis, nes nesu teisininkas (o
troll'ininkas) ir kiekvienas mano teiginys, jei jis nėra akivaizdžiai
aiškus/teisingas, man pačiam yra su abejone. Todėl pirmasis yra tuo
atveju, jei tai pripažįstama teismo, tačiau tuo būdu tu pripažnsi
pažeidęs (? čia aš vėl abejoju, kad tau būtų aiškiau) įstatymą įėjęs į
nuomininko būstą ir ko tada vertas antstolio protokolas, jei tai parodo
(gal ne tiek įrodo; čia aš vėl abejoju dėl sąvokų, kad tau būtų
aiškiau), kad galėjai ten patekti ir anksčiau ir nukabinti monalizą iki
antstolio.