Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-20 21:26:09
Romas Z. rašė:
> Ok, pasiliekam prie savo nuomonių. Mano nuomone (remiantis straipsnio
> medžiaga), pažeidimai daugiau nei pakankami (beje, 3 mėn. negavęs algos

Ok. Tik pabaigai: kad pažeidimai pakankami, sprendžia TIK teismas.

> galiu inicijuoti bankrotą). Iš nuomininko pusės pažeidimų irgi nematau,
> nes nematau nuomininko pagal vidutinio žmogaus suvokimą kas yra
> nuomininkas. Matau naglą snukį ir BK straipsnį.

Lavaste testas: ką matai Bružaitėje...?

Įsivaizduok vietoje Turčiakovo mane. Turbūt tiek pat tvarkingas, su
kitomis knygomis ir muzikos kompaktais, kompiuteriu. 2 mėn. nesumokėjau
nuomos, komunalinių ir nors ir jausčiausi LABAI NEPATOGIAI, tačiau
žinodamas savo teises nesileisčiau ujamas. Klausimas: būčiau ar nebūčiau
tos savininkės ujamas jau po mėnesio, dviejų?

> Gero likusio savaitgalio ;)

Ačiū. Abipusiai.