Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-19 20:20:44
Mano pasiulymai del konkretaus atvejo, o ne sferiniam nuomininkui
vakuminiame bute. Todel tikimybe sutikti toki skolininka teisme su irashu...
Ka ash zinau.  Cia gi yra teisuoliu, kur kaimyno vaika uz pavogta obuoli į
policija tempia, nes taip teiseta. Saves prie tokiu nepriskiriu - istatymais
bandau nadotis praktiskai, kartais ivertines rizika juos samoningai
pazeidinedamas. Giminej buvo ir yra pora teisininku, kurie mane kitaip -
gyveno labai jau teisingai. Ko jie tuo pasieke - manes netenkina. Nu bet cia
jau kita tema...