Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-20 14:30:09
Linas Petkevičius rašė:

> Kokiu melagingu? Va mano butas, va turtas mano bute. Jis ne mano, ck
> nustatyta tvarka imuosi ji saugot. Antstolis uzfiksuos mano veiksmus.

Tebūnie. (melagingi čia būtų tavo aiškinimai apie pusę metų nemačiau,
kurie antstolio ir taip nekaso). Tačiau nuo pat pradžios nesupratau ir
dabar nesuprantu -- kam čia apskritai reikalingas antstolis? Nebent tik
tokį, kad pas senį ateiti paspausti su 3 juodvarniais-advokatais
(rimčiau), nes jokios naudos iš to antstolio nėra (jei būtų pareikšta,
kad dingo daiktas, jo parodymai, čia vargu ar padėtų, jei galėjai
patekti į patalpas ir tą daiktą paėmei iki antstolio. Beje, o nėra taip,
kad negali be nuomininko žinios patekti į nuomojamas patalpas?