Tema: Re: Inamis
Autorius: Doc
Data: 2009-12-20 21:09:26
Tai jei savavaldžiavimo apibrėžimas yra toks koks čia parašyta, kaip
suprantu galima drąsiai keisti nemokių nuomininkų spynas jiems nebūnant
namie ir už tai BK negrės, kadangi nebus panaudota nei psichinė, nei fizinė
prievarta?

O kaip būtų jei aš nenaudodamas psichinės ar fizinės prievartos įsilaušiu į
savo skolininko namus jam nesant ir paimsiu iš jo piniginės tiek, kiek jis
man skolingas? Pagal šitą apibrėžimą taip pat BK nepritaikys?

--
Doc