Tema: Re: Inamis
Autorius: Bangis
Data: 2009-12-20 22:55:37

On 12/19/2009 9:33 PM, Laimis wrote:

> Nelogiška.

> Jei nuomininko niekas neiškraustė teismo keliu (ne jo kojinės ir ne jo
> daiktai įrodo teisę ten būti), o policija žino (dar ir įrodymų turi),
> kad jis yra nuomininkas ir tai įrodo jo teisę ten būti/patekti, tai kuo
> čia plytos ir kojinės, garbės žodis
Stop - policija turi irodymu kad jis sumokejo uz 1 menesi. Daugiau
nieko. Toliau tegu teisejai teismu analuose galu iesko. Jei bomzas is
lauko puses kviesk mus kai tempsi iki BK, susimesim po 10Lt nes filmas
manau bus vertas paziurejimo.
Viskas ko shitoj istorijoj truksta tai savininko pareiskimo apie
pasibaigusia sutarti ir svetima asmeni "besiverzianti" i jo nuosavybe.
Toliau civ teismo dziungles.

> Kaip realu, tavo nuomone, kad jis išlauž duris ir ten vėl atsikraustys?
> Ką sakai, koks dar įsilaužimas, koks dar smurtas?, jis -- nuomininkas.
> Ups, tikrai nepanaudojai smurto?
Spekuliacijos - neshokinek nuo istatymo raides prie spekuliaciju - tu
cia pas mus raide gini, ne mes :).