Tema: Re: Inamis
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-20 20:51:32
Ok, pasiliekam prie savo nuomonių. Mano nuomone (remiantis straipsnio medžiaga), pažeidimai daugiau nei pakankami (beje,
3 mėn. negavęs algos galiu inicijuoti bankrotą). Iš nuomininko pusės pažeidimų irgi nematau, nes nematau nuomininko
pagal vidutinio žmogaus suvokimą kas yra nuomininkas. Matau naglą snukį ir BK straipsnį.

Gero likusio savaitgalio ;)