Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-20 00:15:23
Linas Petkevičius rašė:

> Aha. Nuomoju buta dabar. Ateis pas mane nuomininkas ir sako - zinai
> Linai, nebenoriu ash nuomotis, davaj nutraukiam sutarti graziuoju. Ash
> jam sakau - ok Antanai, suruosiam popieriukus i teisma ir ten nutrauksim
> sutarti.

6.614 straipsnis. Gyvenamosios patalpos neterminuotos nuomos sutarties
nutraukimas

1. Juridinių ir fizinių asmenų nuomojamų komercinėmis sąlygomis
gyvenamųjų patalpų neterminuota nuomos sutartis nuomotojo reikalavimu
gali būti nutraukta nuomininką raštu įspėjus prieš šešis mėnesius.

> Ne - pirma karta tai girdziu.

Iki galo skaitei, ar pakako tik į Turčiakovo fizionomiją pasižiūrėti?
(pabaigoje yra keli sakiniai su neva kalbintų teisininkų komentarais)