Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-21 00:03:30
Klausima formuluosiu taip (supaprastindamas). Jei netinka - tikslink:

"Nuomoju buta, kuri laika nera jokiu ziniu ish nuomininko. Raktus nuo buto
turiu, nuosavybes dokumentus irgi. Pasiimu antstoli ir nueinu su juo i buta.
Antstolis uzfiksuoja, kad butas gyvenamas ir kad jame yra tokie ir tokie
daiktai. Po kiek laiko atsiranda nuomininkas ir kreipiasi i teisma, nes po
sito vizito i buta dingo nuo sienos brangus paveikslas. Aš kaip irodyma
istraukiu antstolio akta, kuriame uzfiksuota (fotkese, video medziagoje).
Ar gali nuomininkas reikalauti, kad irodymas butu pripazintas niekiniu, nes
gautas pazeidziant istatymus? Jei visai tiksliai - kad gali reikalauti
suprantu. Taciau, ka darytu tiesejas? Laikytu tai irodymu ar ne? Ir kokia
norma jis remtusi? Situacija hipotetine, bet butu idomus atsakymas kaip iš
teisininko"