Tema: Re: Inamis
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-19 21:14:29
Daug prirašei, bet nieko naujo. Dar parašyk, kad bomžas konsultuojantis vertėjas negražiai daro, kad pinigų nemoka ir
akivaizdu, kad nelabai ruošiasi mokėti. Jis piktnaudžiauja teisėmis, kuriomis ginami sąžiningai besielgiantys
nuomininkai. Teisė per toli evoliucionavo. Romėnų laikais pater familias (http://en.wikipedia.org/wiki/Pater_familias)
tokį nuomininką išprievartautų ir parduotų į vergiją. Ir nieko jam už tai nebūtų, nes pacta sund servanda
(http://lt.wikipedia.org/wiki/Pacta_sunt_servanda).

Esmė - kaip jį išpirdolinti, kad, blogiausiu atveju, būtų apsiribota ATPK, bet netrauktų iki BK, kad būtų kuo pigiau ir
greičiau.