Tema: Re: Inamis
Autorius: Cube
Data: 2009-12-19 21:42:26
Linas Petkevičius wrote:
> Nu tai pala - jei nera kvalifikuijanciu pozymiu, tai man viskas kai ir
> tinka. Yra analogiskas straipsnis ATPK, vat ji man prasau ir bandykit
> taikyt.

Cia varijantas - zinoma ATPK jau kiti irodinejimo standartai, jei
policininkas protokola surase, vadinasi kaltas, bet paziurejus i baudos
dydi, tai tiek galima drasiai paaukoti uz skolininko ismetima. Bet cia
visa esme ar bus laikoma, kad skolininkui padaryta didele zala, nes tada
jau BK. Itariu, kad teises i busta pazeidimas gali buti didele zala. Is
kitos puses tai turi buti teisetas interesas, tai jeigu viska darai
nepazeisdamas CK, o pats skolininkas pazeidineja, teiseto intereso kaip
ir nebelieka, vadinasi ir dideles zalos.