Tema: Re: Inamis
Autorius: Fwd
Data: 2009-12-21 16:37:41
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:hgo0eq$sd7$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kodėl jie sulaikė/išsivežė savininkę dėl pažeidimo...?
> Situacija jų akimis aiški: savininkė atsirakino ir įėjo į savo butą,
> o kažkoks (svetimas) tipas viduje, tai tik tvirtina, kad jis čia
> nuomininkas...

Kodėl tu manai, kad ją išvežė?? Supakavo, uždėjo antrankius, įgrūdo į busiką ir nuvežė?
Ta pati situacija kitomis akimis - atvažiavę pareigūnai paprašė paaiškinti kas čia darosi, pasakė, kad reikės parašyti paaiškinimą. Pasiūlė važiuoti su jais ir iš karto jį parašyti, kad nereikėtų kitą dieną, per šalčius su autobusu per visą miestą važiuoti. Kaip kažkur diskusijoje rašė, jokie kaltinimai nebuvo pateikti, viskas vyko pokalbio/diskusijos lygmenyje. Iš rašliavos sprendžiant, tai to pokalbio iniciatyva buvo pas moterėlę, kaip ji bandė policininkams pasiguosti. O apie sulaikymą iš vis nebuvo net kalbos.

> gali padaryti laiptinėje ar viešoje vietoje. Žinodamas, kad tu turi
> teisę patekti į butą, jis tą teisę gintų, jei kas nors į ją kėsintųsi
> (trukdytų patekti). Aš taip vis dar manau.
Kaip jie gali tą žinoti??
Aš ateinu prie tavo durų, iškviečiu policiją ir sakau, kad turiu teisę patekti vidun.