Tema: Re: Inamis
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-19 12:14:50
Aš tik pamenu, kad Ivanauskas taip vokietį ant trumpo pavadžio laikė, kai Vokietijoj žaidė ar treniravo. Nuomos už namą
nemokėjo, o policija nieko negalėjo padaryti, nes savininkas net kojos įkelt neturėjo teisės. Gavo vokietukas teismo
laukt, paskui teismo orderis Ivanauską net ir Škotijoje buvo pasiekęs.